Sunday 27 March 2011

hatiku...

Assalamualaikum n salm sejahtera..

Dari mn eh aku nk mula..banyak sangat nk cite smpai x tau nk mula dri mane….sebab ak nk cite cket pasai hati kecilku n..terlalu abstrak…susah tuk dihurai..banyak sangat  liku-likunya…hihihi.

.
So ak nk cite la cket la sal cinta dalam hidupku..jadi mat romeo lak kali n…sume owng ada kisah masing2…tipu la klu sowng 2 x pnah jatuh cinta…pendek kata dalam hati bukan setakat taman,ni daa ada kebun…kebun durian lak 2,,,ckup bulan bley tuai hasil..….hihihi...aku dilahirkan tidak sehensem farid kamil,x semacho shah rukh khan,x punyai rambut seperti orlando bloom….tp ak tetap bersyukur kerana dilahirkan cukup sifat..walaupun x esnsem tp manis 2 ada la cket2….hihihi

Wlaupun dilahirkan x sebegitu ensem,tp taste????msti nk pilih model2..biarpun model biskut marrie sekalipun,asal nm model..hihihi…daa nm model n,paham2 la…msti la comel2….daa lumrah manusia,msti nk lebih sempurna ..sesetengah orang kta,pandang cermin la nk berlagak pom kn,,,tp ak tengok cermin tme nk picit jerawat 2,aku rasa aku n agak ensem la…so ley la ak nk berlagak…wakakakakaka…aku bukan x pernah bercinta n bukan x pernah jatuh cinta tp sebenarya ak  x pandai la nk menghargai kasih sayang…aku suka bila owng jatuh hati n snng membuatkan seseorng 2 kecewa dengan ak……..…..tme mngorat 2,24 jam tel de kat tangan..bla daa dpat???hmmm,mesej  pom semnggu skali….knape aku jadi cm2 eh???aku pom konpius…  sedangkan kasih sayang tue penting dlm hdup n…   bkn skali,daa bnyak kali….owng bercinta,aku pom nk bercinta…tengk owng date,nk date gak…..tp????haissh..ssh la nk ckp..tme single nk couple,tp klu daa couple rasa x bebas lak…mybe aku x ska sms or ‘bergayut’ kot….klu ckp ngan awek sejam 2 pom daa x tau nk ckp pea…sjam 2 pom kra lm giler…owng kata couple 2 best,sestngah kta single lbh baek…tp bg ak????couple tp cm single 2 paling best…..hihihi,,,plik tp 2 la diri ak…

Klu tme couple Ak nk sangat owng jaga hati aku,tp x pandai nk jga hati orang..x leh de wat clap cket,daa mla nk touchng..hihihi..hati lembut la katakan….tue sbabnya percintaan ak tak lm…sape boleh tahan ngan perangai ak 2…bkn sbb aku x jujur or sebab laen....tp sbb dri aku sendri.lol…..ada sesetengah orang kata la,jangan mengharapkan orang yang kta cinta tp hargailah orang yang mencintai kta…kadang2 aku pikir,steatmnt 2 btol gak kn…mmg banyak la falsafah cinta n..ak nk ckp pom aku pom doctor cinta….tp skarang ni aku berpegang pada ayat n jea…belajar mencintai kekurangan,bukan kelebihan…nk suruh ak hurai kea??tkt korang penat nk baca lak..hihi

Pe2 pom ak bersyukur la,biarpun x mndapat kasih syang sepenuhnya dari seowng gf,sekurang2 aku ada kawan2 yang susah senang bersama….pendek kata,berkasih syang 2 biarla sampai ke akhir hayat..skrng2 nnti kat dalam kubur,ada gak mmber2 nk sdekah kat kta…hihih..konklusinya,,,kemanisanya bercinta hanya dapat dikecapai bagi mereka yang betol2 pandai menghargai ape itu sebuah ikatan CINTA….tp bg ak???????bnyak ag kn blajar pasal cinta n..ak terlalu daif ag dlm bab …so sekarang n aku sedang belajar tk mencintai buku..hihihi..lg snng..x pyah mes,xpyah call,xpyah jga hti…hahahhaaahahah..




2 comments:

Lynn Matata said...

love.love.love. dont ever give up my peeps

puwear said...

bravo my saeng.... kah kah... maju lajok doh lonim

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...